ERASMUS+ PROJEMİZ BAŞLIYOR

ERASMUS+ PROJEMİZ BAŞLIYOR

"DİVORCED FAMİLY SYNDROME İN STUDENTS" İSİMLİ KA210 OKUL EĞİTİMİNDE KÜÇÜK ORTAKLIKLAR PROJEMİZ TÜRKİYE ULUSAL AJANSI TARAFINDAN HİBE ALMAYA HAK KAZANDI.

07.06.2022 966

Okulumuz Avrupa Birliği Erasmus + Programı Ana Eylem 2 (KA210 -SCH) Ana Eylem 2 İşbirliği için Ortaklıklar 2021 Yılı Okul Eğitiminde Küçük Ölçekli Ortaklıklar 2. başvuru döneminde, projesi kabul edilen tek ilkokul olmanın gururunu yaşıyor.

 

Başvuru sonuçları T.C. Dışişleri Bakanlığı Avrupa Birliği Başkanlığı AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı – Türkiye Ulusal Ajansı (http://www.ua.gov.tr/) tarafından açıklandı. Bu kapsamda, Türkiye Ulusal Ajansına yapılan 393 başvuru arasından 11 proje hibe almaya hak kazandı. 

 

"DİVORCED FAMİLY SYNDROME İN STUDENT" isimli projemiz 30.000 euro hiba almaya hak kazandı.

 

Okulumuzun koordinatör okul olduğunu projemiz kapsamında Yunanistan'ın Larissa şehrinde bulunan Öğretmen Kültür Merkezi POKEL, Sırbistan'ın başkenti Belgrad'da bulunan ilkokul VLADA AKSENTİJEVİC PRİMARY SCHOOL ve Kocaeli ili Başiskele ilçesi İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü proje ortaklarımızdır.  

 

 

AVRUPA PROJEMİZ İLE OKULUMUZUN VİZYONUNU GENİŞLETİYORUZ

 

31/05/2022 ve 30/05/2024 tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan projede; boşanmış aile sendromu yaşayan tüm öğrencilerimizi psikolojik olarak desteklemeyi amaçlıyoruz. Özlelikle ilkokul çağı gibi kritik bir evrede anne-babanın ayrılığı çocuk üzerinde ağır bir psikolojik zorluk oluşturmaktadır. Bu durumda olan bir öğrencyi destekleyecek en uygun kişi anne-babadan sonra en çok vakit geçirdiği kişi olan öğretmenidir. İlkokul öğretmeninin insanın yaşamında çok bir önemli değere ve misyona sahip olduğu yadsınamaz bir gerçektir. bu nedenle projemizde öğretmenlerimizin psikolojik destekleme becerlerini geliştirmeyi hedefledik. Proje kapsamında gerçekleştirilecek Ulusötesi hareketlilik faaliyetleri Avrupa'lı ortaklarımızın çalışmalarını yerinde ve yakından izlemiş olacağız. Öğretmenlerimiz, Avrupa kültür, tarih ve okul sistemlerini inceleyerek kültür düzeylerini geliştirecekler.